Búcsú


Ma reggel könnyes búcsút intettünk Annának. Azóta már otthon van szerintem... Egy év, és ha minden igaz látom Őket... Redzs barátnőmmel utazunk hozzájuk... remélhetőleg...
Nagyon jó volt ez az egy hét. Velük, a Lettekkel nagyon jóban lettünk, rengeteget nevettünk, tényleg. Délutánonként egy közeli, Bibósok által igazán kedvelt helyen múlattuk az időt pár ital kíséretében... :)
Egyik délután Rékiékhoz is beugrottunk... Damon... nem tudom leírni hogy néz ki... nem.... valami meseszép kan lett.. igen, már kanosodik... nagyon gyönyörű.

Tegnap amíg Anna pihent kimentem lányomhoz... Kicsit nagyon pörgött, és nagyon ügyi volt. végefelé gondoltam engedelmesezünk egyet. Hát, eddig nem volt valami szép a heelworkje, no de most! Bár lehet csak szerintem. Semmi kaja, semmi laszti nem volt nálam.



Ma is kimentem hozzá, többször is. Csak kicsiket gyakoroltunk, mert meleg van, és picit punnyad. Persze a langyos víz, meg a mikiegér hang csodákra képes. Készülünk szombatra, de nagyon. Főleg fejben kell összeszednem magam, hogy ott 100%-ot tudjak nyújtani. Meg Ingridet kicsit összeszedni, hogy tudja mikor mit és hogyan kérek tőle.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések