Kalocsa CAC - 2012.04.15.

Nos akkor egy jó hosszú bejegyzés a mai kiállításról, szuper részletesen.
Reggel 8-ra jött értem Réki, elmentünk tankolni, meg kávézni. Utána indultunk is. Fél óra alatt ott voltunk, hiszen szinte a szomszédban van Kalocsa.
Sikeresen leparkoltunk, kiszedtük Bellát, és elmentünk katalógusért, meg kikértem Ebony ch bizonyítványát. Odajött hozzám Balkányi Ági, hogy BOB összevetésben nincs-e kedvem felvezetni egy borzoit. Persze, hogy van :)

Megsimiztem Connort, aki iszonyú cukin pörgött. Gyorsan kikértem a startszámokat, meg megkerestem Speedyt. Kicsit elvittem gyakorolni, nagyon ügyi volt. Személyiségileg nem sokat változott a drága, cuki, aranyos mint mindig.
Összefutottam Klauval is, Ő is csatlakozott hozzánk.
Megjöttek Ákosék, felvettem Ragacsot, majd vártunk, vártunk :) Amikor sorra kerültünk tök nyugodt voltam. Futás az nem ment valami szépen, inkább szaglászni szeretett volna, de egész ügyi volt. Beállás szuperül ment, kihúzta magát, nagyon büszke voltam rá. Nagyon ígéretes... szupii :)

Picit még snaciztam, köszöntem Mártinak, megpuszilgattam Wyattet.
Speedy ügyi volt, szuperül beállt, futni is szépen futott. HPJ, BOB! :)

Rohantam a franciákhoz, de bőven odaértem. Niát átvettem, és vártunk, vártunk...
Ma felülmúlta magát a nagylány. Szépen állt, mozogni is szépen mozgott. Én is eltaláltam a tempót, nem volt 'baleset' a ringben, beállt (asztalon annyira nem) figyelt, ügyi volt. Nagyon jót kaptunk. Én meg voltam elégedve (pláne, hogy nem minket soroltak utolsónak) ezzel az eredménnyel is.

Elszaladtunk Andival meg Klauval Judithoz, megmutogattuk Lulut, mert Andi is és én is kíváncsiak voltunk a véleményére. Jót beszélgettünk, és megsimiztem Itent is (aki BOB lett, csak úgy mellékesen jegyzem meg, nekem semmi közöm nem volt hozzá, de hát azért gondoltam megemlítem ). Helgát is kerestem, de lebetegedett szegény.. :(

Utána szaladtam Ágihoz, kicsit gyakoroltam még Basával majd pici várakozás után odaálltunk a ringhez. Beszélgettem vele az orosz agarakról, és tök sokat megtudtam róluk, hogy kell velük bánni. Odajött Trikszy is, beszélgettünk picit amíg Ági Nemoval volt bent. Majd jött a fajtaösszevetés. Nem volt a legjobb, de rosszabbra számítottam. Nembaj, tanultam :) Utána pedig futás. Direkt jól lemaradtunk Ágiék mögött, hogy tudjunk futni. Csak futottunk, futottunk, egyre gyorsabban, és repültünk. Brutál jó volt, szinte imádkoztam, hogy még egy kört, még egy kört! Basa egy nagyon profi kutya, nem sok dolgom volt, csak élvezni az egészet. Nemo lett a BOB, de nagyon örültem.

Basa :)
Közben Réki is sorra került Bellával amíg én szárnyaltam. Amúgy is úgy volt, hogy Damont vezeti fel, de sajnos vele történt egy kis probléma... Babéziás lett, úgyhogy Ő otthon gyógyulgat. Így jól is jött ki, hogy nem tudtam felvezetni, legalább gyakorolt picit. És ahogy én láttam ügyik voltak. Nagyon jót kaptak, mert Bellu addigra elfáradt, és nem nagyon akart futni. Legalább tudjuk, hogy Őt nem szabad fárasztani.

Rékinek mennie is kellett, úgyhogy elbúcsúztam Tőle, és visszaszaladtam. Kalunak kerestünk kutyust. Megkérdeztem Bencét, van-e olyan pointer aki jó lenne jh-ba.
Először egy fiatal szukát kértünk, aki jól futott, viszont borzasztóan félt, így egy másik szukára, Lujzára esett a választás. Eleinte ő is meg volt szeppenve, de a végére jól összeszoktak.

Kajáltam (igen, kajáltam, én is csodálkozom, hogy mostanság szoktam...én is furcsállom) majd elmentem Speedyért.
Ákossal picit fotózkodtunk, majd mentünk vissza.
JH-ra odaértem, Kaluék ügyik voltak. Voltak pici hibái, de szerintem nagyon jók lesznek. Elsők lettek, nagyon örültem :)

Vártunk,vártunk, majd lassan jött a BOG összevetés. Speedy nagyon ügyi volt, egyszer sem akart bestoppolni, és ügyesen állt. Sajnos nem szűkítettek minket.
Találkoztam Esztivel és azt hiszem Joeval (majd Ivett megmondja :D ) de az a kutyus valami gyönyörűség... Nekem nagyon tetszenek Eszti kutyusai, most is nézegettem a honlapjukat, meg amiket IVett is mesélt :)

Junior BIS picit fura volt számomra. Szuperül ment Speedy, jobban mint BOG összevetésben. Bíró bácsi viszont nem nagy érdeklődést mutatott felénk, konkrétan jó ha 1 pillantást vetett ránk. No, hát legközelebb. De legalább az én kutyám állt, nem lépett se be, se ki... :)

Az egész kiállítás nekem nagyon tetszett, megismerhettem új embereket, és aminek nagyon örültem, hogy a gazdik meg voltak elégedve velem :) Ákos sokszor mondta, hogy rengeteget fejlődtem Cegléd óta, és hogy már profi vagyok, nem tud több tanácsot adni. Hát, igyekeztem megfogadni a tanácsait, és szerintem sikerült is, de messze vagyok a profiságtól, nagyon messze :)

Végül, de nem utolsó sorban foglaljuk össze a felvezetett kutyusok eredményeit :)

Vitabull Ernto 'Ragacs' - Nagyon ígéretes - Dr. Sirkó Éva
Arkovári Speed 'Speedy' - HPJ, BOB, Jun.BIS-re jav. - Orcsik István
Niagara von der Monarchia 'Nia' - Nagyon Jó - Tarján Annamária
Bastacskin Ad Absurdum 'Basa' - BOB összevetésben - Tarján annamária

Köszönöm a gazdiknak: Speedy gazdinak, Fabini Henrik Istvánnak (és Szelényi Edinának, a szuper tenyésztőnek aki engem ajánlott), Basa gazdinak, Gaál Lászlónak (és Balkányi Ágnesnek), Nia és Ragacs gazdinak Szabó Ákosnak (és Rékának) köszönöm, hogy ott lehettem, köszönöm, hogy megvártátok a BIS-t, és minden egyebet köszönök! :)

Képek hamarosan, amint megkapom Őket a hipiszupi fotósunktól Ákostól :)

Megjegyzések

Vanda üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vanda üzenete…
Jó mozgalmas napod volt! :D Ügyi vagy! :) Mi is voltunk vasárnap Macival kiállításon, és II. lett a drága! :) Részleteket meg a blogomban olvashatsz. :D Várjuk a képeket! *-*

Népszerű bejegyzések