Nem egy átlagos nap a Vitabull kennelben

Bizony, bizony, ma nem egy átlagos napja volt a kutyáknak. Reddzsel kitörpöltük, hogy elvisszük a cserediákokat Ákoshoz. Andi nagyon aranyos volt, eljött értünk miután hazaért. Előtte egy jó kis kiadós vihar volt, így minden csupa sár.
Ákos köszöntött minket, olyan jó kis Ákis stílusban. :D

Bevittem Őket pici Cetlihez, és mindenki kibabázta magát. Utána körbemutogattam a kennel tagjait, majd mindenki választott magának egy kutyát. A német kislány Lolát kérte, Anna (az én lányom) Milkát vitte, Redzs egy minibullt kért, így Ragira esett a választás, én pedig a kisszerelmemet, Törpit. Ő eleinte tartott tőlük picit, de szerintem Ő is megszerette a kis energiabombákat :) Nem egy kiállításokban jártas, de Ő is kiszúrta hogy beállnak a kutyák... Igen, és is büszke vagyok rájuk na.... Ragi az úgy spontán, bár néha picit túlságosan befeszít, de Törpüsz tökééééletes... :)

Vicces volt, futkároztunk, mert hát minden kutya pörgött ezerrel. Vicces volt :)
Ákos csinált pár össznépi képet... :) Majd ha megkapom akkor majd megmutatom :)
Hazafelé beszélgettem Annával, eleinte nem értette miért van neki ennyi kutyája.
Egyre jobban belejövünk ebbe a társalgásba. Nyelvtanom förtelmes, de nincs idő ezen gondolkozni azthiszem... :) Meg Anna is egyre beszédesebb, tök jó...

Kalocsa CAC képek...:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések