YOU TOO A COMITATE AUREO "Damon"

Hűűűha. Van ám miről mesélnem.
Reggel 1/4-ed 7kor keltem, mentem halasra a 7:10 es bussza. A 15 perces utat 5 perc alatt megtettem, mert különben késtem volna. Másfél órán keresztül ültem halason egy padon, olvastam, és vártam. Hogy mire? :) a sulis önkéntes csapat egy két tagja most a menhelyre ment 9-kor. Hát persze, hogy én is mentem.
Szuper volt. Tényleg. : ) Ha nem lenne ennyire messze, és nehezen megközelíthető, még ki is járnék gyakrabban.

Buszra várva hazafelé, 12-kor hívott Réki. Hogy ma mennek a kis You Too-ért. Akiről raktam képet. Réka szeretett volna egy import kant. Éééés hosszan böngészés után Ő jött szóba. Hirtelen döntés volt a mai nap, én még semmit nem tanultam. Hazaértem háromnegyed 1-re, fél kettőre már itt voltak Rékáék, addig tanultam.
Réki apuja vitt minket.

Egy szerencsétlen "baleset" folytán rossz felé mentünk Szlovákiában. Valami isten hátamögötti parkolóba jutottunk ki. No, aztán sikerült odaérnünk egy újabb találkozási ponthoz.
A kis You Too nagyon egy vagány srác! :) Ahogy kirakták a kocsiból, rögtön rohangált, bulizott. Beállítottam, meg Réka is, hogy megnézzük a szögeket, a hátát, faroktűzését, meg hasonlók. Mozgása is szép.
Hát, akkor legyen Ő.

Hazafelé az első kanyarnál behányt. Utána még egyszer a kis drága. Biztos kajált előtte.
Egész végig a néven tanakodtunk. Mi is legyen? Szóba jött minden, aztán jött a Damon, ami Rékának megtetszett, és rá is ragadt a picire.  Illik rá. Olyan kis macsó. : )

Valamikor még elmegyek megnézni a kissrácot. Imááádom egyszerűen. Szeretem a pofiját, a gyönyörű szögeit, meg mindent benne. Jó kis pasi lesz. Réka mondta, hogy majd ha úgy lesz, vezethetem fel. Februárban már megyünk is Fehovára. Már vááárom : D

Megjegyzések

Petra üzenete…
Nagyon szép kis kutya!

Népszerű bejegyzések