Eltelt egy újabb év...


Hát igen, ez a nap is eljött. Durva, hogy Ingrid 7 éves. Azaz, most már veteránnak számít. Persze nem nálam :) Ingrid még tele van energiával, és egyáltalán nem úgy néz ki mint aki mögött 7 esztendő elszállt.

No, de kezdődjék a szülinapi partynk beszámolója :)
Tegnap hatalmas problémákat leküzdve sikerült elkészíteni a kutyasütiket. Amint kihűlt az első adag Grid kóstolhatott. Ízlett neki (is, és nekem is...:))
kéreem!

Hazaértem, gyorsan összepakoltam a sütiket, meg a frisbeenket, és Réka már itt is volt értünk. Kaptunk Tőlük egy szupi kis lasztit ami villog. Ingrid imádja. Be a kocsiba, majd indulás a focipályára.
Kaput becsuktunk, csajokat elengedtük. Kaptak egy csomó-csomó sütit, csak úgy örömködtek!
szelleem!

Már előre kiterveltem, hogy most gyakorolok Belluval. Mert van motiváció, és tud figyelni. Hát a csajszi eszméletlen! Úgy fut! Gyorsítok, gyorsítok, már agarak felvezethetném szinte olyan tempóba, de ő bírja, nem kocog, szépen kinyújtja a testét. Futásra nem kell gyúrni azt hiszem. Beállás is szuper hogyha van kaja, vagy tud valamit sasolni. Akkor egy álom. Szögei csodásak, szőre is.. mellkasra majd gyúrunk picit (akár korongozással is) de nekem tényleg nagyon okés a kiscsaj :) Nagy jövő elé néz.. Nekem mindig is olyan KisDuffny. Nagyon hasonlít rá : ) Annyira imádom komolyan. Réka megkért, hogy vezessem fel... juhuu :) Fehován ha ringben ügyi lesz megyek vele handlerbe. (De tényleg akkor, ha tökéletes lesz az összhang, mert anélkül fölösleg:) ) Ha jönnek Edináék akkor Rascallal megyek tuti. Majd eldől...
megszereztem, nem adom :)

Aztán elővettem a korongot. Hát Ingrid valami fantasztikus komolyan! Iszonyú messzire dobtam, de ő futott érte. És mielőtt kirepült a kezemből ő már startol előre. Végre :)
Aztán jöttek a lánykák. Letti eleinte nem merte elkapni, de aztán elleste Gridtől és huhuu! Csak úgy sprintel érte! Aztán Bella is futott, ezért alacsonyat dobtam, hogy ne ugráljon.
amikor a szerelem kezdődött... 5-6 hónaposan :)
aztán jöttünk haza. Szuper nap volt, remélem Ingrid is élvezte, nem mintha tudná mi történt, de jó sokszor hallotta a boldog szülinapot Rékitől :)
Itthon megkapta a műcsontját, meg a többi ajándékot. Labdáztunk egyet az új lasztival, és közben jókat nosztalgiáztam. Eszembe jutottak az első napjai, első percei. Amikor még remegve feküdt ahová tettük... : ) Azóta sok minden változott, és szerintem főként pozitív irányba :)

A jókívánságokat pedig mindenkinek köszönjük szépen! :)) 

Megjegyzések

Petra üzenete…
Boldog Születésnapot Neki!!:)
Nagy Orsi üzenete…
Köszönjük szépen! :)

Népszerű bejegyzések