Kesztyűs a kutyám

képek fb-s minőségűek, ezt pls nézzétek el :)

Ma délelőtt volt a szallagavató főpróbája. Nem mehettünk be megnézni, pedig még a TEKO-sok is átjöttek. Inkább nem részletezném a véleményem :)
Így a 12-es busszal hazajöttünk, fél 1-re Vadkerten voltunk, bementünk a volt sulinkba, így fél 2-re értem haza. Ákossal már ledumáltam, hogy megyek hozzájuk.

Úgy tudott eljönni értem, hogy 1/4-ed 3 körül, így én elmentem Griddel erdőbe kicsit. Jót futkározott, többnyire sikerült behívni. Fényképeztem párszor, most próbálgatom a vakut. Egész jó, főleg ha megfelelően használom.


Jött értem Ákos, volt kemény 1,5 órám a kutyókkal, mert 4-re jött értem apa. Flakó, Nia, Lola, Ragacs, ebben a sorrendben jöttek ma ki velem. Falika szerintem kész van. Már múltkor is megfogadtam, hogy Őt nem hozom ki, de annyira imádom :) Adja a pacsikat, legalábbis valami olyasmi.
látjátok, már kacsintani is tud :)

Nia, ha úgy tartja kedve beáll, futni szépen fut. Majd beszerzünk valamit amivel lekötjük a figyelmét.. mint ma pl. a kesztyűm. Lolánál picit a futásra gyúrunk rá, Ragaccsal meg arra, hogy ne egyen meg. Amúgy szuperül be lehet állítani :) 

Nagy, bundás kesztyűm van, amolyan 2 ujjas. Szuperül melegít. Abban voltam végig, kivéve, amikor kutyát cseréltem. Hát persze, hogy Ragacs megkaparintotta, és elkezdte cibálni, és Nia meg megszerezte, és lévén, hogy ő a leggyorsabb, futott elől, mi meg utána. Na jó, én nem futottam, ugyanis nem tudtam a nevetéstől. Aztán szépen odahívtam, és elszedtem tőle. Annyira imádom mindet. :))

Aztán itthon mondom apánál, hogy olyan kesztyűs lett a kutyám. Húgom jól ki is nevetett a kis nyelvbotlásomért... : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések