Ismét Vitabull :)

Kamilla
Ma rövidített óráink voltak, így 1/4-ed 2-re itthon voltam. Elvittem Gridet egy gyors sétára, szerintem szuper. Behívás is egyszer nem ment, a többinél akárhonnan el tudtam hívni. Labdáztunk a Szellemlabdával (rajtaragadt ez a név. Egyik kép amit tegnap beraktam úgy néz ki a labda mintha egy szellem lenne. ) és hát ugye Grid drágám nem sok mindennel játszik kint. Na most a labda tiszta őrületet váltott ki belőle. Rohant érte... Imádom :)

20 perces séta után indultam Ákosékhoz. Odaértem, megcsörgettem, de Ő anyukájáéknál volt, ezért elugrott beengedni. Mondta, hogy 20 perc múlva itt vannak, de ha gáz van hívjam. Jó, oké.
Amikor kiszedtem Falit kijött az összes kutya. Na, hordjuk Őket vissza. Már csak Peti, meg még talán Nyuszó, és ugye Falstaff volt kint. Éppen Petit hajkurásztam amikor hallom, hogy Kamilla mintha nyúznák úgy visít. Odasiettem, és hát láttam, hogy nem tévedtem sokat. Odett valahonnan előkerült, és kerítésen keresztül elég szépen összevesztek. Pedig Odett olyan kis cuki volt amikor sétáltunk...

Megpróbáltam szétszedni őket, de ahányszor sikerült újra összeugrottak. Totál higgadt voltam, mert attól semmi nem lett volna jobb, ha kiabálok, vagy bepánikolok. Rájöttem, hogy ez nem jó így, hívjuk Ákost. Azthittem megőrülök amíg elmondta a csajszi a telefontban, hogy egyenlegem 300 Ft alatt van.. kit érdekel most? Kicsöngött, Ákos kinyomta. Visszahívott rögtön, és amint hallottam, hogy felveszi ledaráltam neki a storyt, de akkor már igen csak remegős hangon. Mondta, hogy fél perc, és ott van. Oké. Addig is tegyük hasznossá magunkat. Bent nem maradhattam, mert akkor utánam jönnek Petiék, aki rácuppan Odett nyakára. Szóval akkor jött az a verzió, hogy bemegyek és valahogy lerángatom. Nem sikerült... Jött Ákos, szétszedte Őket. Hála Istennek senkinek semmi baja.

Talán én is megúsztam sokk nélkül. Nem én voltam a hibás, Odi 3 hete Bettivel, egy másik minivel van külön, hogy Kamillával ne tudják bántani egymást. És valamiért most szökött ki valahogy... Még jó, hogy időben észrevette valaki. Odett most egy másik épületben van, teljesen egyedül egy kennelben.
Szokás szerint Falival kezdtem, szuperügyes. Áki meg is nézett minket. Következő Ragacs volt, és Andival elvittük a két kutyát (Ő Lujzát hozta, a spánieljét, aki egészen feloldódott) a buszmegállóhoz gyakorolni. Ragacs szuperügyi, beállítottam Lujzát is, most állítottam be először spánielt. Nagyon ügyi volt :)

Utána a kicsi Lola jött, aki szintén szuper. Fut, áll, és egész nyílt lett. Nia jött, aki még mindig eléggé szeleburdi. Futása szuper.
És utoljára jött Törpi. Másodjára vittem gyakorolni. Imádom! Ma mindenkivel felvezető pórázzal gyakoroltam, hogy szokják. Törpivel csak úgy száguldottunk, kihúzta magát, és picit még előttem is ment. Beállni szuperül beáll szerintem. Azt hiszem, újabb handler kutya.  :) Majd meglátjuk kiállításokon hogy fogunk dolgozni. Amúgy alakzatokat is szépen csinálja. Imádnivaló. És olyan kedves mindenkivel :) Odajöttek páran megsimizni. 8 hónapos, de úgy "dolgozik" mint egy profi.. : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések