Fly, fly tuch the sky


A cím egy dalszövegből van kilopva, amit nyáron rengeteget hallgattam. 
Mára meg volt beszélve egy tali Ivettékkel, de írt nekem, hogy kapott 2 korongot kölcsönbe, és menjünk focipályára kicsit frisbeezni. Kutyák elengedve, nagykapu becsuk. Ingrid egyszer kiszaladt egy másik kapun, de nem forgalmas utca, meg sikerült is szinte rögtön visszahívni. Be is csuktuk, nem hiányzik senkinek egy baleset.

Ingrid szépen villogott, mi meg dobáltuk. Jamie most korongozott másodjára, ma reggel próbálták ki először. Ahhoz képest olyan szinten van majdnem mint Grid. A lánykám viszont teljesen meghazudtolta az elképzeléseimet. Futott, de még hogy! Teljes hosszúságút dobtam, amekkorát csak tudtam, és elkapta, hozta vissza. Végre... : ) Ugyanolyan korong volt mint a miénk, csak kékben, így az sem zavarhatta meg. Csak úgy repült Ő is, és Jamie is. : )

Jaminek is élvezet volt dobni. Ahh, imádom azt a kutyát : ) Jót beszélgettünk, jó így d.u.-onként kicsit kiengedni  a gőzt... : )
Utána elmentünk sétálni, nagyon szupi volt, szerintem mai mozgás talán kipipálva nála, nem aztmondom hogy kimerült, de.... : )

Ja, honlapunk frissült, lehet csekkolni ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések