Látogatás Zaráéknál :)

Megbeszéltem Timivel, Zara mamival, hogy meglátogatjuk hazafelé menet Őket. Timi még dolgozott, úgyhogy odamentünk a munkahelyére.
Rögtön tudtam, hogy jó helyen járunk, felismertem Zarácska fekvőhelyét a képekről, aztán pár pillanat múlva feltűntek Ők :) Zara nagyon nagyon nagyon okos golden, és annyira örült nekünk. Olyan édes volt. : ) Ugye én az Ő blogjuk miatt kezdtem el ezt a blogot, és olyan furcsa volt látni Őt élőben... : )
Jót beszélgettünk, remélem egyszer kicsit tovább tunink maradni (esetleg lánykámmal), de most nem akartuk feltartani Timit :)

Lánykám, ha már róla van szó, megvan, él virul, pörög. Kis bemelegítés - nyújtás után frisbeeztünk egyet. Olyan kis ügyes. Végre előrerohan, és várja, hogy mikor dobom a korongot. Én is megerőltettem magam, és helyesen dobtam neki. Mint utóbb kiderült, túl rövidet. Ő annyira előrerohant, hogy mögötte esett le a korongunk jóval. No, ezen felbuzulva dobáltam ám neki. Ő meg rohant érte, mint a kis güzü, és hozta.  Valamelyik nap (kedden?) el kéne menni vele "tréningezni" picit. Udvarban nem veszem elő neki a dummyt. Akkor félek hogy megunja.

Zara mondja, "Mama"
Engedelmeseztem vele, és hát egyemmeg. Imádom. Szabadon követésnél nem szorosan mellettem jön, 20-30 cm-rel arrébb, és így simán a szemebre néz végig.

Kicsit kiborultam a tanulás miatt most délután. Kiültem a lépcsőre bőgni picit. Egyszerűen nem megy a fejembe az angol szöveg 4 napja... (Jó, talán most az egyik fele megy.. no de a másik?!)  Ingridem meg éppen nyammogott valamit  odarohant, és végig nyalogatott (pedig aki ismeri az tudja, nem nagy pusziosztogató) pacsizott, rámmászott, bohóckodott. Rögtön jobb kedvem lett, és visszamentem tanulni.

A szégyeld magad trükkünk egyébként tökéletesre van fejlesztve, minden helyett azt akarja csinálni. Feksziknél szégyelld magad, hajolnál is. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések