Sokk

2 napja beteg vagyok, de holnap már tuti megyek suliba. Mind a két nap kimentem picit fényképezni, főként cinkéket szeretnék.. csakhogy fény semmi, és így nincsenek túl jó képek...
Ma kimentem Ingridhez picit. Korongoztunk, szerintem egyre ügyesebb. Úgy pörög, és annyira sajnálom abbahagyni.

Nagyon hullott a szőre, úgyhogy gondoltam egyet és kikozmetikázom. Ahogy kinyitom a vödröt amiben a kozmetikás cuccok vannak látom, hogy valami nem ok.  Egy hete nem volt kinyitva, és akkor még tuti nem ilyen volt. Valami van benne. Elkezdtem kipakolni, miközben észrevettem, hogy egy csomó dolgot megrágott ez a valami. Elkezdtem káromkodni, hogy biztos egér. Ingridet odahívtam, hogy legalább a jelenléte bátorítson.

Szépen lassan kipakoltam kezemet féltve, nehogy megharapjon. Semmi nem volt benne. Vittem ki forró vizet, fertőtlenítőt, gumikesztyűt. A vízbe beleraktam azt az 1-2 fésűt ami a vödörben volt és nem rágta meg (volt 2 db amit inkább kidobtam) meg a fültisztító folyadékot, volt egy-kettő amit megrágott. Hála istennek a 3ezres fogtisztítós vackunkat békén hagyta. Múltkor vettem, nem szándékozom egy darabig venni. Pár jutifalatos zacsit is felkajált, de hála istennek amit Gridnek szülinapjára vettem műcsont (még eredeti csomagolásban hála istennek) sértetlenül megúszta. A kozmetikás szett legtöbb darabja máshol volt, hála istennek, így azokat sem kellett kidobni.

Ami picit is trutyis lett azt ki a kukába. A vödröt teletöltöttem fertőtlenítős vízzel, és többször átsikáltam. A kiltix nyakörv is megúszta, még jó, hogy zacsiban volt. Ekkor jött a legnagyobb sokk. Hol van ez az állat? Lehet hogy a pórázok között? Kiborítottam azt a vödröt, és hála istennek ott nyoma sem volt támadásnak. Kaja között sincs... Kipakoltam az egész garázs mögötti placcot, de sehol semmi. Még jó...

Azt hiszem most már minden steril... remélem...

Holnap nagy nap van!!!  Ingrid szülinap. 7 éves a drágám :)) Úgyhogy nekiállok kutyasütit sütni, 4 goldennek. Először 3mal számoltam, aztán rájöttem, hogy a kicsi csapatunk bővült egy kis szívtipróval, és ha nem társulhat, legalább sütit had kapjon. : ) (Süti receptje ITT megtalálható, még nem tudom milyen, majd holnap tartok egy kis beszámolót :) )

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
hülye egerek o.O :@
Nagy Orsi üzenete…
de legalább már tuti nincs ott... -.-"

Népszerű bejegyzések