Piactér

Tegnap beszéltem Rékával, hogy ma menjünk el sétálni. 4-re beszéltük meg, én 3/4 4-re értem haza. Gyors kajáltam, és már jött is. Felköszöntöttem, ugye névnapja van.. : )
Mondta, hogy menjünk piactérre... Körbe van kerítve, talán nem lesz gond. Hát jó.. Nehezen, de elengedtem kint Ingridet.

Azt hiszem, valami kisanygal megszállta a lánykám. Ahányszor hívtam jött... (1 kivétellel, de arról később...) Jött mindig, még mondta a Réka is, hogy megtáltosodott. Lehet használt a tegnapi nap? : )
Aztán egyszer belefetrengett valami paradicsomos szarba, ééés hát kicsit undi...
Egyszer megindult a főtér felé.. ki az útra... Szívroham.. hívom nem jön.. szerintem látott valamit. Kamion dudálás... Hát, kicsit megállt a szívem... De aztán jött vissza, nem neki dudált a kamionos, ahoz túl hamar visszaért. Na, ezután nem kockáztattam. Pórázt rá.

Utána jött az ötlet, hogy kimegyünk tóra. Eddig ez azért volt elvetve, mert sok a kóbor kutya.
Na, mindegy, egy próbát megér. Kimentünk. Ingrid most sem figyelt, és jött mindig, de azért egész jól ment.
Bellusnak van egy tutijó villógós izéje. Megvan, mit kap az enyém kutyi szülinapjára.

Jót beszélgettünk Rékával. Olyan jó vele sétálni, kaptam pár tanácsot ismét... : )
Aztán megbeszéltük, hogy mostanság a kiállításokon a túlszögellt kutyák a menők. Hát nemtudom. Nekem pl. Wyatt szögei tetszenek. Neki pont jó. Szerintem olyannak kéne lennie a legtöbb kutyának. Vagy mint Duffnyé..
Most pedig belevetem magam a külföldi golden kennelek rejtelmeibe... hogy miért az titok... : )

Ákos barátnőjének, Andinak a kutyusa, Lujzi. 

Megjegyzések

Adrienn üzenete…
Honnan hozták a kutyust a nem tudom kinek a barátnője? a blogomra irj majd választ .köszi :)

Népszerű bejegyzések