Bőrigázva

Ma szokásomhoz híven mentem vitabullozni. Kitaláltam, hogy viszem Gridet is. Hazafelé suliból már láttam, hogy szemerkél az eső... Nembaj, megyünk... Focipályánál jártunk amikor elkezdett szakadni. Nembaj, mi megyünk. Kicsit elázva értünk oda.

Amikor benéztem Odihoz Ingridem is leskelődött. Igen, ős is megnéz mindent amit én.
Mivel esett az eső így bent kutyáztam, Ingrid meg kint elvolt, hisz Ő így is-úgyis imád lucskos lenni.
Falkóval kezdtem. Beállítást gyakoroltuk. Annyira szuperül megy neki! Ha elé állok, és a kezemben jutik vannak, akkor szuperül előrébb helyezi a súlyát, de nem lép ki.

Lolaba bával is gyakoroltunk, hiszen ő eléggé félős, de nála is bevetettem a jutifalatos trükköt, és működött. No, meg vele klikkereztünk, amolyan bevezetőfélét. Meg közben Bettit is szoktattam le az ugatásról. Ha csöndben volt, és lenyugodott kaja.

Amikor kinéztem, láttam, hogy esőcske elállt. Kivettem Ragacs mestert, és hagytam Griddel játszani. Édesek voltak. Hallottam, hogy mintha nyitogatnák a kaput... Á, biztos Andi vagy Ákos mászkál... Aztán Ingrid elment szaglászni, Ragacsot meg dögönyöztem. Rossz előérzetem volt... Előre mentem, és Grid a kapunál szaglászott... ami nyitva volt... Valaki (nem Ákosék) kinyitotta az ajtót.. (lehet a szél, nem tudom). Ingrid nem vette észre, hogy figyelem... Meg sem fordult a fejében, hogy ki megy. Megfordult, benézett még Odetthez, aki gondolom figyelte őt, aztán elindult felénk. Akkor látott meg. Büszke vagyok rá. Bele sem merek gondolni mióta lehet nyitva, és ameddig bent voltam akár el is szökhetett volna.

telós képminőség, bocsi érte. 
Miután elfáradtak, pórázt rájuk, és indulás sétálni. A járdán mentünk, és mivel ketten a járda két szélén mentek elengedtem a pórázt ( a kiképző póráz volt, így mindkettőjükre ugyanazt a pórázt csatoltam, és nem féltem, hogy Ragacs megijed, és elszalad...) Szépen jöttek, bár Ragi néha bohóckodott, de Ingrid szépen jött, bár kicsit zavarta, hogy előttem kell mennie. Ragi teljesen elfáradt, amikor benéztem hozzá, éppen húzta a lóbőrt.

Utána Törpi jött. Kicsit sokáig tartott kivenni, mert nem akartam, hogy Mandy kiszaladjon, mert akkor félő lett volna, hogy összetűzésbe kerül lányommal. De ki tudtam szedni, és indultunk sétálni. Ugyan az a felállás, mint Ragival. Csak Ő picit jobban húzta Ingridet, de Ő szépen tartotta a tempómat. Nem rossz, érik ő szépen. Egy háztömbnyit kerülütünk, bár nem hiszem, hogy sikerült lefárasztani Törpit.

Láttam, hogy James mellett most egy pici mini van. Fogtam Őt, és lánykámat, és bevittem a pici franciák régi helyére. Beraktam mindkettőjüket, én meg leültem, és figyeltem hogy játszanak. Ingrid sokkal másabban játszott vele mint Ragival, vagy bárki mással. Óvatosabb volt, és nyugisabb. Én meg csak ültem, kb. 20 percig, és néztem Őket, és a franciákat. Jó volt az a kis pihi. Kicsit nyugiba lenni, nem stresszelni semmi miatt.

Tegnap elfelejtettem írni..
Tegnap voltunk 2 évesek, azaz, 2 éve blogolunk. Több mint 22,5 ezren látogattatok meg Minket. Csúcsak vagytok!

Kérdeztétek, hogyan szoktunk bemelegíteni.. Pontosan úgy, mint EBBEN a videóban.

És a végére az idei év legszuperebb reklámja, azt hiszem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések