Készülődés

Nézd Dami! 

Bizony, bizony. Készülődünk, méghozzá jó pár dologra. Készülődök a sulira, és még megannyi mindenre. De  legfőképpen Fehovára készülök. Csütörtökön CAC-ra megyünk Ákosékkal, Vasárnap pedig CACIBra Rékiékkel.
Jókisfiú!

Kellett egy kis gyakorlás Damon babával és Bellussal, és Réka is és én is nagyjábül kipihentük magunkat, eldöntöttük, hogy sétálunk egyet. Vittem nekik a karácsonyi ajándékot, mert mind a kétszer amikor találkozunk( Ákoséknál, és szilveszterkor) nem volt nálam az ajándék, pedig tudtam, hogy találkozunk. Szerintem mindenkinek tetszett :)
Réka komoly... Ritka pillanat! :)

Elengedtük őket, jó nagyot játszottak. Damon hatalmasat nőtt. Kis apportos kutyus. Mindent cibál, kell, hogy legyen valami a szájában. Cigis doboz, vagy 1 kg-os súlyzó.
Aztán Bellust és Lettit megkötöttük, és gyakoroltam Damivel. Nagyon szépen fut, és szépen be is áll.Első szögeire figyelnem kell, mert hajlamos hátranyomnia magát. Amúgy tökéletes a kissrác. Ha jó munkakan lesz, akkor már tudom ki lesz a fedezőkanom (persze addig egy szuka is kell...). Még abszolút nem zsiráfosodik, tök arányos. Annyira imádom! Nem találok benne hibát, pedig a legtöbb kutyusban látok. Nem elég szöges, túl szöges... De nem. Ha kinyújtja magát, hogy elérje a kaját, akkor is szuperjó szögei vannak, és, ha éppen hogy hátra rakom neki, akkor sem túlszögelt. Hogy mi lesz belőle nem tudom, de szerintem reszkessetek kanocskák, mert jövünk! (Lehet, hogy elfogultnak vagyok,de csak nézzétek meg a Róla készült képeket...)

Bella is ügyes volt, ha kell neki a kaja akkor szuper. Én kevésbé vagyok az. Picit kilóg néha, és mire rájöttem hogy is állítsam be, már nem érdekelte a kaja... Na mindegy, azért szerintem egész jó képek lettek, meg hát gyakorlás szempontjából sem volt utolsó :)

Szuperül éreztem magam ismét (mint mindig) és a végén csináltam én is pár képet. Csináltam róluk pár csoportképet, meg amolyan fotózzuk a fotóst képet is. Mivel már sötétedett nem lettek valami mesterművek, de nem panaszkodom :)
Réka és Dami...
beállítós képek soon :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések