Hasznosan...

Bella baby
Ma egyedül sétáltunk. Néha kell ilyen is. Hazaértem, összeszedtem a cuccokat, és indultunk pályára.
Vittünk dummyt, korongot, jutikat.
Ott találkoztam pár ex-osztálytárssal, de Ingrid hál' istennek nem foglalkozott velük.

Először futkározhatott, majd nyújtottunk egyet, mint mindig, és jöhetett a korongozás. Ügyes volt, nagyon is. Nagyon pörgött, de nem volt dinka. Engedelmes ma nagyon-nagyon szuperül ment. Egyre többször veszi fel velem a szemkontaktot és végre nem csak ültetésnél és fektetésnél. Távmunka is egész jól ment. Behívni pedig mindig betudtam, még ha az ellenkező irányba futott akkor is.

Dummyzás is jól ment, összességében nagyon meg vagyok vele elégedve. Nem rossz a lányka, ha összeszedi magát.
***
Kedden elfelejtettem írni, de utólag is nagyon sok boldog szülinapot kívánok a Vitagold kennel "B" alom minden picijének, főként Bellla szépségnek! 
***
És egy off...
Szerintem a legtöbben ismeritek Máté Bencét... Na most, jelölték Őt az év emberének... Szerintem megérdemel egy szavazatot! ITT szavazhattok. 

Megjegyzések

Zsófi. üzenete…
Szia! :)
Megkérdezhetem, hogy pontosan hogy nyújtotok?

Népszerű bejegyzések