Egyedül

Ma egyedül sétáltunk Ingriddel. Egyrészt én is kicsit fáradt voltam, és senkivel nem sikerült dumálni.
Erdőbe mentünk, szépen elengedtem Gridet. Ügyes volt, nem sokszor hívtam, de mindig jött. Rengetegszer figyelt, hogy hol járok, nem ment messzire.

Kicsit leültem egy erdőbe, egy farönkre. Ingrid ugye össze vissza rohangált, és 2 őzet terelt felém. Nem szándékosan, Ők csak előle menekültek. Nagyon közel voltak, és ha van nálam gép, meg ha fény is lett volna, olyan képeket tudtam volna csinálni! De azért így is jó kis élmény volt.

Erdőben kicsit gondolkoztam, elvoltam, barangoltam, bejártam az erdőket. Az erdőben egy év után is ugyan ott mentem, ugyanazok a fák mellett, de teljesen véletlenül.
Néztem Ingridet ahogy rohangál. Olyan boldog ilyenkor. Többet ér nekem ez a boldogság mint bármi más.

És egy kis off:
Tegnap megtudtam, hogy egyik fotóm bekerült az ország-kollekcióba (azaz a 20 legjobb között van) és küldik ki spanyolországra további értékelésre (itthon 30/14 p-ot kaptam)
Link itt: http://www.mafosz.hu/Palyzatok/2012/Album_Ifi/index.html
Ha pár nappal ezelőtt valaki ilyet mond, kiröhögöm.. annyira hihetetlen... egyik nagy álmom valósult most meg... :)

Nem tudom, mikor leszünk legközelebb. Reméljük, holnap :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések