Fotózkodás

egy értelmes kép... köszi húgi :)

Sikerült szerencsésen megfáznom, hangom nem volt, remegtem, fájt mindenem, úgyhogy tegnap óta itthon csücsülök. Olvasgattam, tanultam, főként franciát, angolt, bioszt, no meg kémiát...
Ma már viszonylag kevésbé voltam rosszul, kimentem kicsit Pirivel Gridhez. Korongoztunk picit, meg csak úgy játszottunk. Ritkán van időm/ energiám játszogatni. Ha kimegyek, akkor gyakorlás-gyakorlás ezerrel. Fehovát meg már várjuk nagyon-nagyon.

szépségem
Időhiány miatt nem vállalok honlapokat egy darabig. Páran megkértek mostanság, de nem, egy darabig nem. Most szeretném a handlerkedésnek, fotózásnak és legfőképpen Gridnek szentelni az időmet, és a tanulás sem utolsó, és alig van időm ezeken kívül valamire, sőt ezekre sincs elég. Régen írogatni is tudtam, de erre már gondolni sem tudok, no meg hát a barátok sem utolsóak.
És, hát ezek az okai annak is, hogy mostanság nem írok túl gyakran.
lustaság! :)

Csináltam pár képet egy nagyon aranyos kis verébről. Már régóta szerettem volna egy ilyen képet, és rögtön 4 is lett : ) Remélem, most már jön a tavasz, és nem csak a verebeket lehet lencsevégre kapni.


Lánykám él, és virul, bár most, hogy végre süt a nap sokkal több kedve van fetrengeni az udvaron, és kiélvezni ezt, mint ugrabugrálni a korong után. Persze, azért csinálja, meg pörög, de mégis látom rajta, hogy heverészni szeretne főként. Igazából, szerintem én hatok ki rá. Kedvem lenne egész nap olvasgatni, fotózgatni, vagy csak ülni, és semmit nem csinálni. Pénteken is, amikor Vitabulloztam a végén annyira jó volt ülni, figyelni Falkóékat, és közben simizni egy pici franciát.Azt hiszem, ezeket nevezik az élet apró örömeinek.
 Annyira csodálatosak. Erre mindig rá kell jönnöm. Mindegyik, egytől egyig. Nyáron egyszer elviszem az összeset sétálni, mert szeretnék mindegyikőjükkel jobban megismerkedni.

sunbathing
Ma van Zara szülinapja. Itt is nagyon boldog szülinapot szeretnénk kívánni szépséges lányka :) 

Majd' elfelejtettem. Több mint 22 ezer látogató, kicsit kevesebb, mint 2 év alatt! ( jövő hét csütörtökön ünnepeljük, hogy 2 éve blogolunk. Furcsa, hogy az idő alatt mennyit változott minden, még az írási stílusom is...)
összes kép Grid fb-ján

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések