Mission failed

lusti

Ma sem mentem még suliba, úgyhogy bőven volt időm mindenre. Este  nem tudtam elaludni, úgyhogy megterveztem a mai napomat. (többek között)
Reggel felmentem a padlásra, lehoztam az összes maradék faanyagunkat, és belekezdtem a munkába.


Megnéztem mennyi az annyi, és szépen megterveztem mindent. Először is megjavítottam a régi akadályokat, utána pedig belekezdtem a fűrészelésbe. Több mint 3 óráig munkálkodtam. Egy szép palánkot szerettem volna kihozni belőle. a fejemben jónak is tűnt, de hiába volt a 3 órás fáradtságos munka, eléggé instabil lett. Nem menthetetlen, de majd még javítgatnom kell rajta. (De egy darabig elment a kedvem tőle... :) )

kidőlve :)

Miután összedőlt bennem egy világ lefeküdtem az udvar közepére. Ingrid mellém feküdt, én pedig csak néztem a felhőket, majd a kék eget. A repülőket, amint kondenzcsíkokat húznak maguk után. És gondolkoztam. Rég gondolkoztam így. Ami bántott azt félre tettem az agyam egy eldugott zugába, de most elővettem őket.

hát nem gyönyörű?

Rájöttem, hogy örülök az életemnek, hogy ilyen amilyen. Lehetne jobb pár apróságtól.. pár agility edzéstől, egy-két dog-dancing verseny. De az lehet már túl szép lenne :)
Kutyázás terén nagyon mézlista vagyok. 3 fantasztikus kutyás van vadkerten... kell ennél több? Régen bármit megadtam volna egy kutyásért is.
Barátok terén sem panaszkodhatok. Suliban is egy csomó barátot szereztem, és a kutyások is napról napra bővülnek. Persze, az igazi barátok maradtak, lassan 3 éve... Csak kár, hogy évente egyszer tudunk találkozni.  Nagyon nagy kár.. :(


Aztán miután kiheverésztem magam kicsit trükköztem Ingriddel. Átvettünk pár régit, meg elkezdtünk / újrakezdtünk pár régit. Imádom amikor kattog a csajszi agya. Végre tudom játékkal motiválni úgy mintha felvágott lenne a kezemben. Szellemlabda természetesen. Réka nem is tudod milyen szuper ajándékot kaptunk Tőled! :)
Kicsit fotózgattam is miután a lányka kifáradt, próbáltam hagyni, hogy azt csinálja amit szokott, mert így egyszerűbb lekapni. Egész jó képek lettek.. szerintem :)

a gondolkodó :)

Ingrid már nem nagyon tüzel. Hála istennek. Hétfőn már mehetünk is Vitagoldozni... Jamiet még kíméljük... : )
Rengeteg a kóbor kutya egyébként. eddig is volt pár visszatérő kóborka, vagy önsétáltató. Őket már ismertük. Most viszont riadt tekintetű, ugyanott tanyázó kutyuskák kóricálnak, akiket még sosem láttam. Ahol kidobják Őket ott maradnak, és várják a gazdit... Nem tudom, hogy ez az ebadó miatt van-e, de megkétszereződtek a kutyák...

Annyi ismerőssel fogok találkozni elvileg fehován, hogy már észbe sem tudom tartani. Majd ott örömködünk egy sort :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések