Hideg séta

Jamie királyfi...
foto: Viki Mesits 
Hát, úgy tűnik, csak fenyegetés volt, hogy nem lesz gép... Mindegy, jobb félni, mint megijedni...
Ma Ivettékkel meg volt dumálva a séta, 16:45-re...
Hazamentem, indultunk is. Odafelé Ingrid egy bokor mellett ment el, amikor hirtelen nekirontott egy kis tacsi. Ráakaszkodott Gridre, a nyakára, alulról, csajom ledominálta, nem harapta. Szétszedtem őket, és kicsit sajnálom, de belerúgtam egyet a kutyába, mert egyszerűen folyton visszatámadott Gridre. Valószínűleg oda ellett le, mert vemhes volt a kis kóborka...

Fél órát vártunk Ivettékre, amikor fel akartam hívni, hogy merre járnak, amikor rájöttem, hogy egy órával hamarabb mentem ki. (Tapsvihar Orsi igazán...) Hazabattyogtunk, figyeltem, hogy csajszim ne menjen a bokrok közelébe sem. Nem volt probléma.

Visszamentünk, vittünk jutit, és Ivették elé is elmentünk. Kipróbáltuk az új korongjaikat, kicsit furák voltak, de egész ügyi volt csajszim. Jamie pedig tiszta korongbolond, imádom nézni azt a kutyát komolyan. Ugat ha korongot lát, fantasztikus egy kutya.
Utána indultunk sétálni, lányomat egész nap szépen be tudtam hívni, egyre ügyibb.
Jó egy órát sétáltunk, beszélgettünk, és hát megfigyeltem pár dolgot Ivettnél, amit most be fogok vetni, hogy lányom jobban figyeljen sétánál.

Hazafelé is ha felnézett juti. Haladnunk kell, szeretném, ha fele annyira figyelne Ingrid mint Jamie. Akkor elégedett leszek. :)

Amíg vártunk először Ivettékre lánykámmal juti nélkül engedelmeseztem, és tök ügyes volt. Póráz nélkül tök jól megvan a szemkontakt... Ügyes...
Mire hazaértem teljesen átfagytam... főleg az ujjaim, mert Orsi minek is vinne kesztyűt... minek is...
holnaptól meg lesz ne mulass, jön Bogyó!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések