Házpara

szeretem ezt a képet :) 
Ma reggelig még egyszer sem láttuk kuttyokat egy házból kijönni. Láttuk őket külön-külön, de együtt sosem. Ez azért volt probléma, mert nem akarjuk nyilván, hogy bármelyikőjük is megfázzon.
Ma reggel amikor mind a ketten egymás után kiugrottak, hatalmas örömujjongásba kezdtem. Probléma megoldva. Senki nem fog halálra fagyni. :)

Hazaértem, és elmentünk kutyakajáért. Vittem mind a kettőjüket. Bogyót elengedtem a parkba, kicsit had szaglásszon. Csak 5 percre, Ingridet nem engedtem, mert nem túl nagy ott a hely, és bármit meglát, Őt nem tudom behívni úgy még.
Utána bebattyogtunk a boltba, kutyák szépen vártak, Bogyó sem ugatott meg senkit.
Itthon kicsit tanítgattam őket. Bogyó egyre ügyesebb, egészen tud pörögni amikor kérek tőle valakit, Ingrid meg mindig mindent 2x nagyobb energiával, és gyorsasággal csinál. Imádom!

Annyira jó, hogy amikor hazaérek két kutya örül nekem. Bogyó is tisztára be van zsongva, illetve reggel amikor elmentem, szép kis duettet kaptam búcsúzásként. Aranyosak :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések