Just a wonderful day


Semmi különleges nem történt velünk, mégis szuper napom/napunk volt.. :)
Megtanultam, és utána indultam is sétálni kutyukkal. Kerültünk egy jó nagyot, egy órát sétáltunk. Elmentünk Lukácsba, ott elengedtem Bogyót egy kicsit. Ügyes volt, szépen visszajött.

Utána kis tanítgatás. Bogyó szépen szlalomozik, ül, fekszik, forog-pörög. Persze, mutogatni kell rendesen, de egyre szebb! Ingriddel is gyakoroltam, jó hatással van rá Bogyó, sokkal jobban pörög :)
Bogyó és Grid jól megvannak, bár amikor lányom hoz nekem valamit, és Bogyó el akarja venni, rámordul a lányom, ilyenkor, ha mellettem van ledominálom a lányom, és hagyom, hogy Bogyó elvegye a játékot tőle. Még jó, hogy Bogyó nem egy domináns típus. De amúgy jót játszanak, huzigálnak, együtt alszanak.

Délután meg elmentem Rékáékhoz. Nagyon megörültek nekem a csajok és Damon, Bella ráncolta az orrát is, pedig azt csak akkor szokta, hogyha nagyon örül valakinek :)  Jutka hátravitt a pici franciákhoz, mert van neki 2 szukája, és most nekik van 2-2 csöppségük. jót babáztam, tündériek ezek a picik. Jót elbeszélgettem Jutkával, közben megjött Réka, és bementünk kicsit goldenezni a nappaliba. Hát, ebből a piciből röpke 3 óra lett. :) Beállítgattam a nagy tükör előtt Őket. Jó volt így, hogy láthattam mit hogy csinálok, mi hogy jó. Nagyon durván megszépültek, Bella főként kiszépült. Hercegnő :) Miután ki-beállítgattuk magunkat, lecsücsültünk a földre, és beszélgettünk.

Észre sem vettem, hogy telik az idő, szó volt ott mindenről, kutyákról, kiveséztünk pár kutyás embert, pár kutyát, meg még egy csomó mindent. Szuperül éreztem magam, jó volt ott babusgatni a kutyusokat, figyelni miket álmodnak, vagy nevetni amikor össze-vissza puszilgatnak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések