Golden-online


Ma kicsit gyakoroltam a csajszival. Egyre jobban megy neki a zónázás. Persze, még messze van a tökéletestől. De nem reménytelen :) Engedelmes egyre jobb! Ügyes a csajszi szerintem. Imádom amikor kattog az agya, figyel koncentrál. Átvettünk pár trükköt, hogy ha leesik a hó, megcsinálhassuk a dd vidinket. 
 Már alig várom, hogy befejezze a tüzelést, és mehessünk bandázni Rékáékkal is, és Ivettékkel is. Ivettékkel pedig majd csinálunk Jamieről pár mozgós, illetve beállítós képet! 


Zsuzsiéknak van még pár eladó pici kanjuk. 11 hetesek... Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem tudok elhozni egyet.. Teljesen jó show goldik lesznek belőlük szerintem. (bár nekem spec nem ez az elsődleges cél, viszont nagyon fáj a szívem, hogy nem hozunk el egyet...) 


Golden-online. Tegnap rakta kis Anna, és rögtön rá is kattantam az oldalra.  Még nincs kész, még cikkileg van néhány hiányosság. Viszont ha fent lesz minden infó, akkor egy szuper honlap lesz. Nekem tetszik az egész, igényes, szép honlap, egyszerű eligazodni rajta, semmi csicsa. Tuti, hogy a leendő goldigazdiknak nagy segítséget fog jelenteni, plusz mi is könnyebben követhetjük.

Nagyon örülök, hogy Wyattról a beállítós képen én állítom be, hiszen ez nagyon sokat jelent nekem. (Most néztem, Mártiék honlapján csomó képem van fent. Alapból nem a kutyafotózás az életcélom, de jól esik egy-két kép amit felhasználnak. )
És hát, nem tudtam megállni, hogy ne írjak 3 cikket... Egy dd-s, egy frisbee-s, és egy agilitys (köszi a segítséget Kriszti). 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések