White Party



Ma megdumáltuk Rékával, hogy elvisszük a csajokat (és Damont) kicsit futkározni. Nekem ma nincs suli, úgyhogy délelőttre időzítettük a sétát, ami végül a tón lett megtartva. Lettike betüzelt, úgyhogy most nem jött. Így csak fehér kutyulik rohangáltak össze-vissza...
Kint eltértünk a szokásos helyünktől, mert volt egy kóbor kan a törzshelyünkön.


Elengedtük az ebedliket, és lassan bebattyogtunk a strandra. A víztől a lehető legtávolabb maradtunk, és hál'istennek egyik kutyus sem gondolta, hogy megfürdik, pedig lánykám jó párszor rohangált a vízparton.
Ingridem egyszer lelépett. Kiabáltam, semmi. Elkezdtem kiabálni, hogy Lettiii! Lettiii!! És, lássatok csodát, csajom előbukkant. Lehet átkeresztelem? Bár akkor kevésbé lenne hatásos....


A nap száz ágra sütött, egész jó idő is lett a végére. (reggel amikor pakolásztam össze a cuccokat olyan hideg volt, hogy még a szellemlabdába a szusz is belefagyott... vagy ha az nem, akkor a  benne lévő folyadék tuti... ) Felváltva handlerkedtem, és fotóztam.
Jól kifutottam magam, kutyik ügyesek voltak. Hogy kajásak lesznek kiállításon is, akkor gond egy szál sem. Bellát is kitaktikáztuk, hogy hogy állítsuk be, hogy a lehető legjobb legyen, Dami meg beáll magától. Bellával free-ben fogjuk tolni, az áll neki a legjobban.


Ingrid és Damon egész jókat játszottak. Birkóztak, ökörködtek.  Dami még mindig gyönyörű szerintem, nincs olyan pont benne amit ne szeretnék :) Hordozgatta ide-oda a dummyt. Lánykám meg olyan ügyes tud lenni ha akar :) Több mint 2 hete nem volt sétáltatva, és ahoz képest okosügyes kutya volt :)


Itthon a képeket nézegetve egészen elcsodálkoztam. Egész jók lettek.. Eddigi legjobb kutyás képeim azt hiszem :) Össz-vissz annyi az utólagos korrekció, hogy vágtam őket, meg kiegyenesítettem  a képeket.
Úgyhogy, kivételesen ömlesztek pár képet Nektek :) Remélem nem bánjátok ;)
Ismét köszönöm szépen Réka a szuper sétát! Fantasztikus volt, el tudnám viselni minden nap... :) ♥



kedvenc :)


ez a kép a kedvencem lenne, ha nem vágtam volna le Damon farkát...
 

king :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések