Aggódás


Tegnap eléggé aggódtam... A vidin is látszott, hogy lassúcska, meg minden. Estére rosszabb lett, pedig csak azt hittem a meleg miatt van...
simiztem, és akkor találtam benne egy jó nagy kullancsot... Na hát gondolhatjátok... Egész este csak feküst, ha kimentem folytatta a fekvést. 10 percenként rohangáltam hozzá... Na, mondom, ebből baj lesz.

Úgy voltam vele, hogy ma meglátom, ha javul akkor no para, ha nem, akkor irány doki.
Hát, reggel szuperül volt a lány, rohangált. Most délután is pörgött, nem annyira mint szokott. Remélem tényleg csak a meleg. Na mindegy. Egy gyors, rövid sétára elvittem, csak hogy mozgassam, a mol parkba. Hosszabbra inkább nem viszem.  Így is annyit iszik mint a fene. Jobb lesz így megfigyelés alatt tartani.
Remélem péntekre szuperül lesz, ugyanis hétvégén elutaznánk... Ha viszont nem lesz tökéletesen jó...

Egyébként sikerült az angol alapfokú nyelvvizsgám..  : ) Hurrá! : ) jövőre anya középfokúztatni akar.. ő tudja, ő a vizsgáztató : )

A videót pedig természetesen megoszthatjátok, nem én csináltam, meg amúgy is : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések