I love British....


I love british dogs, people...
folytathatnám a sort végtelenségig....
Ingrid köszöni szépen tökéletesen van. Itt a kedvenc időjárása, az esős, hűvös idő. Nem hideg.
Pattog, pörög. Öröm nézni.

Gondolom mindenki tudja, hogy ma volt az esküvő. AZ esküvő. Az utóbbi pár hónapban brit mániás lettem. Még jó, hogy megyek ki nyáron...még jó...
Elmentem boltba, de előtte esett az eső. Na, mondom, vigyünk Ingridet is. Jól viselkedett a lányka, bár mivel tegnap reggel 7-től este fél9-ig nem voltam itthon (évfolyammal Pesten voltunk) ezért kicsit túláradt benne az energia. De nem húzott, csak látszott, hogy örül nagyon a fejének. Megvettük a kenyeret, utána elmentünk Mol parkba (pont útba esik).

 Ott kicsit engedtem, hogy Ingrid messzebb menjen. Éreztem, hogy meg tudom fogni ha túl messze menne. Nem engedtem el, csak a pórázát feltekertem. Elég messzire hagytam hogy elkóboroljon, ugyanis rögtön jött. Egyszer pár méterre volt, amikor meglátott egy cicust. Sikerült behívnom. Táncikáltunk is kicsit. Ügyes volt, nagyon pörgött. Csak jót mondhatok róla.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések