Zónázás

Ma zónáztam Ingriddel, meg szlalomoztam.
Egész ügyes volt szerintem, bár kicsit lassúcska volt a hideg miatt, de videóztam. Délután elmegyünk sétálni egyet erdőbe valószínűleg.
Nem is szaporítom a szót, itt a videó.



Megnéztem egy videót az állatvédőrségről. Nagyon durva a videó szerintem, és ahogy belegondoltam, hogy Ingrid is lehetne ilyen helyzetben, ha nem hozzám került volna.
Itt a videó, el lehet rajta gondolkozni...




Megjegyzések

Anna üzenete…
Ngayün ügyes Ingrod *-*

Nem lenne gond ha facebookon megosutanám az állatvédős videót?
Zsófi. üzenete…
Igen nagyon ügyes a csajszi! :)

Ez az állatrendőrséges videó meg... borzasztó.felháborító. nem értem, hogy az emberek hogyan lehetnek ilyen kegyetlenek?! megértem ha valaki nem szereti őket, de akkor ne tartson otthon és ne szaporítsák szegényeket..

Népszerű bejegyzések