Bébicsősz


Ma reggel anya szólt hogy menjek el pékségbe. Fogom a kutyát, unokatesómat, és indultunk. Jó lassú tempóban, de azért haladtunk. 2 kutya is ránk akart támadni, de nem volt probléma, senki nem sérült meg. Unokatesómnak már egy kicsi félelme sincs Ingriddel szemben.
pékség előtt várakoznak

Hazafelé beugrottunk Mol parkba, ahol Anna kicsit sétáltatta Ingridet. Jól megvoltak, bár Ingrid ráncigálta néha.
Ebédre megjöttek keresztanyukámék, másik unokatesómmal, aki most fél éves.
kirakták aludni, én pedig Ingridre ráraktam a pórázt, előre vittem, kikötöttem, úgyis megyünk 2 perc múlva sétálni. Lazára raktam, kihámozta magát, és mire kiértem már a babakocsi mellett ült, és figyelte. Nem ment közel, 2 méter távolságot megtartotta. Nézte, még lihegni sem lihegett. Nem volt fusztrált, teljesen nyugodt.
Megjelent egy macska... Ingrid rohan hozzá. Fogom a fejem.. Ugatni fog. Befarolt, borzolta a szőrét, de nem ugatott. Csoda... Nem akarok semmit sem belemagyarázni, de.... megérezte...

Annával kerültünk egyet, Ingrid szépen jött. Megint Mol parkban jutottunk ki, ahol gyakoroltam vele, és hogy Anna a kis 5 éves fejével ne unatkozzon, kitaláltam, hogy legyen ő a bíró. Nagyon élvezte. kitaláltam, hogy bújjon el, mi meg megkeressük. Odaadta a pulcsiját nyom gyanánt, a pórázt elengedtem, megszimatoltattam Ingriddel, aki rögtön vette a lapot, kereste. Nem volt nehéz megtalálni, de. Utána én bújtam el, nyomot sem hagyva. Csöndben voltam, de fél perc múlva Ingrid már ott ugrált körülöttem.

Délelőtt kozmetikáztam kicsit a csajt, fotóztam is egy befor-after képet. annyira nem látszik, mivel minden nap rendbe rakom...
előtte

utána
Előbb jöttem be tőle. Agilityztünk, vidi is lett, eléggé pörgött a csaj, úgy előre lehetett küldeni! A videó valószínűleg kedden kerül fel...
Jövő héten ne számítsatok nagy bejegyzésekre, gőzerővel készülök szóbelire+ biosz versenyre. 


Összes kép máról.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések