Mission Imposible



Ma reggel tesóm ébreszt, hogy megjött a nyuszikaa!
Kikászálódtam nagy nehezen, magamra vettem egy fürdőköpenyt, és kimentem az udvarra. Végignéztem hogy összeszedi mindent nagy izgalommal, majd kiengedte ingridet, aki persze rögtön megtalálta a tojást amit nem szedtünk össze...

Reggelinél húgom megrázó élményben részesült: elmondtuk, hogy nincs nyuszi... úgy sírt szegény.. Ő hozta fel a témát, nem volt mit tenni... : (

Délelőtt kimentem korongozni a csajjal, meg trükközni. Nagyon nagyon ügyes volt!!
Délután megint kimentem hozzá, engedelmesezni. Úgy figyelt! Ülésnél rögtön felveszi a szemkontaktust, fekvésnél is, meg néha menet közben... Haladunk!

5 óra felé elmentünk sétálni az erdőbe. Elvoltunk, és madarakat figyelgettem, hallgatóztam. Leültem egy farönkre, és vártam.. Tengelicek nagyon nagyon közel énekeltek, a fejem mellett, egy karnyújtásnyira... Jó fél óráig mozdulatlanul ücsörögtem ott. Ingrid néha lecsekkolt hogy meg vagyok-e még, aztán tovább ált.


Hazajöttem, és ledobtam magam a TV elé. Megnéztem egy Csodálatos kutyadoki részt, utána kimentem agilityzni a csajjal. Jó egy óráig Edzhettünk, nagyonélveztük. Sikerült feltennem egy hozzánk képest jó kemény pályát... Szerintem... Először azt hittem nem fog sikerülni... De sikerült megoldanunk, a legutolsó igen szép volt. Jó, nem a legtökéletesebb, de szerintem ügyes volt a csaj, a végét nagyon meghúztuk mind a ketten, jó kis sprint volt. Utána mind a ketten kidőltünk.

A mostani feladatunk az lesz, hogy a zónára még jobban ráfeküdjünk, meg a szlalomra.. Egyik oldalról gyönyörűséges neki. Meg azt akarom, hogy ne kelljen mellette futnom, meg mutogatni.. Bár azt már nem kell nagyon... Nagyon tud pörögni a drága!

Már besötétedett amikor végeztem Ingrid kifésülgetésével. Szép a szőre nagyon, és az izmai... Hát behalok.. Holnapután mit fog szólni Zolibácsi... El fog ájulni szerintem... Remélem... Kitisztítgattam a lányka fülét, meg a fogait is "lemostam".... Elég csúnyák neki, télen kicsit elhanyagoltam, de van rá fogkőleszedőnk, úgyhogy most hetente 2x fogom neki kezelgetni.. Nem vészes, de nem is colgate minőségű  : )

Holnap reggel korán kelünk, megyünk Bajára. Jó rég láttam már Vivi barátnőmet, 2-3 éve. Ők vitték el Grissykét, és van egy kutyusuk, Tina, aki már Grissy idején is megvolt nekik... Az biztos hogy hiányozni fog a kismanócska... Jó lett volna ha taliznak Ingriddel.. De hát a sors nem így akarta. Egyébként igen, visszük ebet is, reggel meg megsétáltatom még, hogy ott ne legyen annyira hiperaktív. Jobb lesz mindenkinek, ha előtte sétálunk egy jó órácskát.

Ma kapott a csajszi sonkát, azt a fejet, amikor várta hogy adjam! kis édes : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések