Őzláb és mi egyéb más.



Mai nap megbeszéltem egyik haverommal hogy kimegyünk erdőbe.
Kimentem előtte fotózni őt, ugyanis hétfőig enyém a gép! Sikerült pár jó, majd hozok ízelítőt Nektek.
Utána indultunk ki erdőbe. Grid rohangált, nem nagyon fogadott szót, ugyanis nem voltam igazán toppon.. fáradt vagyok, meg ideges is kicsit. Amikor gyakoroltam vele egy kicsit ügyes volt. Mondtam hogy forog-pörög, miután megcsinálta várta volna a következő "parancsot" de az az volt, hogy : mehetsz... Látszott ahogy elkezdett volna forogni, de megcsillant a szeme, idióta pofa, (ez mind egy másodperc alatt,) és már sprint is el.
Fotózgattam, szó szerint... nem sikerültek kint jó képek... na máskor... Hála istennek udvarba egész jók lettek a képek.

Kint egyszer csak látom hogy jön Grid, csóválva, de nagyon... Van valami  a szájába... Na, mondom hozza csak ide. Mivel vadász kutya, plusz kitudja mit hoz a jövő, nem szeretem az ilyen dolgokat kitörölni belőle. Hozza hozza, de úgy 6 m-re leteszi. Nem baj, mondom, odajött, nagy-nagy dicséret, aztán odavezett minket a lábhoz. 
Ezután a kis kaland után indultunk haza. Az az elégedett fej, amikor hozta a lábat :)

Árasztok megint... az összes képért katt IDE




'naaa, mehetek máár?'

dejó a cipőd Ádámka

anatómiai vizsgálat is megvolt

ennek a színei tetszenek :)



Az a híres láb...



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések