Idil

Ma kimentem Ingridhez, hogy tanítgassam.
Először a lábon járást gyakoroltuk, már egyik lábával rálép ha elhangzik a "cop-cop" vezényszó, néha már mind a kettővel. ha nagy nehezen ráküszködöm mind a két lábát, akkor tök sokáig tudunk gyalogolni...

Ezután jött a láb közé betolatás... Kis édesem! Olyan ügyes volt! mostmár azt is tudja, hogy hátratolat, megfordul, majd betolat... Igaz, néha eltéveszti, de sebaj.
A szégyelld magad is egész jól megy. A lábkeresztbetevés már megy mutogatás nélkül. Kis ügyeském.

Miután közel 1 órán át gyakoroltunk (nekem 10 percnek se tűnt), kifeküdtem a fűbe, az árnyékba. Ingrid persze mellém telepedett, a fejét a hasamra hajtotta. Úgy feküdtünk ott, és olyan jó volt. Néztem az eget, és minden tök nyugis volt.

Bár most nagyon fáj a szívem... Ma van Szilvásvárad CACIB, Retriever Club Show is.... Jaj, mennyi szép retri van ott...
Oké, még ha ez nem is lenne, ott van Alfa DD verseny... Annyira mennék, de előző nap (amikor Szeged CAC) érek haza osztálykirándulásról... Nagyon mérges vagyok. Bár enyhítő körülmény, hogy Jászberény Örző-védő CACra valószínűleg el tudok menni... Nem állnak közel hozzám ezek a fajták annyira, de hát ha nincs ló, jó a szamár is... (átvitt értelemben persze). Flóra nagyon feldobta a napom, ugyanis felhívta a figyelmem, hogy van vadkerten egy golden retriever kennel...

Ha ma átjön barátnőm kutyusával, és lesznek képek, és lesz hozzá hangulatom, akkor majd feltöltöm Nektek...

Aztán csináltam egy videót a goldikról. A vidiben magyar ebzetek láthatók :)

Megjegyzések

Fleur üzenete…
:D Hát igen :D Ennyi :D Két lábon járó hangulatjavítónak megyek a gimi elvégzése után :D

Népszerű bejegyzések