Elmélkedés...

Igen, igen, tudok gondolkozni is... Jó, jó persze... mondjuk azt hogy próbálok...
Írtátok, hogy milyen ügyes Ingrid... És rájöttem, hogyha egy fél évvel ezelőtt falkavezér lettem volna, akkor már régóta így sétálhatnánk...
De hogy mondjak negatívat...
Vasárnap is meglépett egyszer... Amikor ideges lettem a póráz miatt...
Aztán itt a behívásos ügy... Ha olyan napja van, vagy nekem van olyan napom, olyan ügyesen behívható, hogy csuda! Aztán van hogy... nem részletezném...
Nem tudok már mit kitalálni.. sípozunk.. Nem az van, hogy nem tudja mit jelent a hozzám, gyere ide, vagy a sípszó.. Egyszerűen tudja, hogy nem tudom mivel megbüntetni... Behalászni nem tudom... Hallottam fórumon olyat, hogy vágjak mell egy kavicsokkal teli üveget... Talán az lesz... Elbújtam előle sokezerszer... Mi lehet még? Segítsetek... Elegem van ebből, hogy hívom, és sokszor le se szar... : / Ha nem tudom a 'kitörés' előtt kontrollálni, akkor 1-2 percig ordibálhatok, kedvesen hívhatom.. ugrándozhatok.. fejem tetejére is állhatok (meg kéne tanulni előbb)
Ha sikerül elkapnom, olyankor földhöz nyomom (neem, nem nagyon brutálisan) és amolyan Cesarosan fölé emelkedem, 3 percig úgy marad... Utána jobb kicsit...
HA valaki tud valami használhatót, kíváncsian várom.. : )

ja, és csináltam fész oldalt.. lehet lájkolni: http://www.facebook.com/pages/Golden-Bliss-Ingrid/156157351114326?sk=wall 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések