Várva várt nap




Ma apa elhozta a gépét, ugyanis nekem egyenlőre nincs... Az tartja bennem a lelket, hogy 2 hónap mulva kapok egy kicsikét... 
Ma el is hozta, bár jó mérges voltam az idő miatt. 
Hazaértem, és már mentem is ki.
Kint kattogattam, után irány erdő. 

Ingrid rohangált. Csak sétáltam amikor egyszer valami szinte vonzotta a tekintetem. Egy őzike volt. Bekapcs a masinát, 5 kép készült róka, mindig közelebb-közelebb mentem hozzá. Végül elfutott.
Ingrid rohangált, én meg fényképeztem. az idő hogy is mondjam kissé változó volt.
Indulni készültem, mert eleredt az eső. Kiálltok Ingridnek, semmi.

Tavaly ilyenkor volt egy kis pszichés problémám Grid miatt. Aggódtam érte, sokszor pánikrohamom volt. 
Nem jött Ingrid. 2 percig vártam rá.. Olyan volt mintha fél óráig ácsorogtam volna. Biztos messze elment... Na de előjött nekem ez a kis problémám. Levegőt alig kaptam, szédültem, rosszul voltam. Le kellett guggolnom... A szívem is szúr egy ideje, de az mellékes. 
Végül nagy boldogan kirontott a bokrokból lihegve, látszott hogy jó sokat futott.
Most töltöm a képeket. Nem rakom be mindet... ezek még "nyersek" majd lehet szerkesztgetem őket egy picikét.

Van pár pályázat (egyet szépen le is késtem... : S) amire most anyagot gyűjtök... : )
összes kép ITT
futááááás


beleolvadunk a környezetbe...





tekintetünk a semmibe réved...

futáááás



kisütött a nap




wázáp?





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések