Kertész(EB)

Hazaértem nyevvizsgáról, uzsgyi ki a kutyához.

Benéztem a házába, és hú! Azt a mocskot ami ott van. Kipakoltam a ruhákat, rongyokat, meg a szivacsokat. Csupa homok minden, meg szőrös. Szépen kitakarítottam, kidobáltam, utána lesöpörtem a helyét, elmostam a táljait. Még most is tüsszögök!

Ingrid kicsit bágyadt ma, nem is csodálom, jó meleg van. Kifésültem a szőrét, meg átismételtük az eddigi trükkjeinket.

Anya kiküldött kertészkedni. Gondoltam egyet, hasznosítom ebet. Gyorsan megtanítottam neki a kosarat, meg a tartsd-ot, és bele is kezdtünk a munkába. kis kosár volt amibe dobáltam a gazat, ő meg hozta utánam. Olyan ki lelkes volt!

Nagyban zoknikat teregetek,és odaszólok tesómnak: Add a következőt! Erre Ingrid kihalász egyet, és csóválva odahozza.... csupa haszon ez a kutya : D

Ma valószínűleg besétálunk a családdal a városba fagyizni egyet.
Tessék megnézni a tegnapi bejegyzés képeit.

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
de ééédes :D (L)

Népszerű bejegyzések