Oh happy day!

Ez a napunk igen jól sikerült.
Délelőtt elindultunk ki a tóra, családosan. Tesóm biciklivel, anyu és én gyalogosan.
Odafelé Ingrid póráz nélkül jött, szépen, ügyesen. Egyszer megállt egy gyíknál, éppen csak hogy elkapta, gyors lenyomtam a földre. Nem durván, csak hogy lehiggadjon gyorsan. Nem is volt több gond.

Kiértünk, úgy 20 percig még kint volt egy markoló, ott dolgozott, utána elment hála istennek.
Ingrid először rohangált egy csomót. Utána felvittem színpadra gyakorolni. Kaja volt nálam, kicsit szétszórt volt, de jól ment. 

Felmentem egy stégre, és mondtam Ingridnek, hogy ugorjon bele. Bele is ugrott. Azt a fejet látni kellett volna! Nem ért le a lába. Eleinte ott volt a kezem mellette, simiztem, meg megtartottam egy kicsit, hogy megnyugodjon. Utána nagy biztatásokkal, kiúszattam! olyan kis ügyes volt! Életében először úszott!


Utána, mondom hátha labdázik... azta jó életbe!! Végre labdázott! Nem is akárhogy! Olyan ügyes volt! egyszer el akart rohanni egy fa kerülése közben, de mellévágtam a madzagos labdát, így kizökkent... Ma nem is volt gond a behívással!!

Dobáltam még neki botokat is a vízbe! Párszor úszott is!! Kis ügyeském! Felmentünk színpadra. Most kaja nélkül. Egyszer lement húgomhoz, de rögtön jött amikor hívtam. Csak úgy ugrott a színpadra! Elgyakoroltuk még egyszer, és olyan ügyes volt!

Hazafelé végig póráz nélkül jött! Kicsit hulla most, de az sose baj!

koszos? ááá...

A napomat tetőzte, hogy megkaptam a levelet a gimimtől, aminek nagyon-nagyon örülök. Felvettek, reál osztályba. Ma bejelölt egy leendő osztálytárs, és lovas! Azt hiszem jól ki fogunk jönni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések