Kozmetikázás


Nem szoktam naponta 2 bejegyzést írni, de hát üsse kavics...
6-kor átjött barátnőm Burival, hogy kicsit tegyem rendbe. Nem kiállítási frizkót kértek, csak hogy ne legyen olyan mint akkor. Ugyanis a háta közebe be volt rasztásodva neki, nem is kicsit... A tarkójától a farkáig... Kicsid durvi volt, de hát megbirkózunk vele. Szeretem a kihívásokat.

Elengedtük, had játszon ebzetemmel. Jót játszottak, Bruni oldalán kúszott, Ingrid meg a fejét kapkodta be : D

Elkezdtem bontogatni a szőrét... Jó egy óráig szedtem szét, utána gyors kis simítások, a sörtekefével.. Egész szép lett. Be is gyűjtöttem a családjuktól az elismerő szavakat. Nem kis mennyiségű szőr jött ki belőle...

Egyébként nagyon nagyon élveztem az egészet, ott bíbelődni, meg beszélgetni a barátnőmmel. Majd valamikor tavazni is fogunk együtt. Legközelebb ha megkérnek majd hamarabb kezdjük, hogy ne sötétedjen ránk, no meg a szomszédba, hogy kicsit nyugisabb legyen a kutty :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések