Probléma megoldva

Ma elmentem Ebnek fültisztító cseppeket venni. Elfogyott, és kezdett csunyácska lenni. De még nem vészes.
Parkba megyünk, odaszól egy bácsika : -bal kézben kell fogni a kutya pórázát....
Gyakorolni mentem ki Griddel, és gyakoroltam is... Bácsika elment. Vagy mégsem?
Odajött.
- Hát, jónak beszélek.... Azt hiszem te mér kicsit többet tudsz.
Egész jól ment Ingridnek. VÉGRE! Felnézett engedelmes közben, olyan kis peckesen járt! imádom!
Egész végig póráz a nyakán volt még egyszer körbehurkolva, és végre magabiztos voltam. Ez mindennek a nyitja. Csak nehéz. De meglesz ez!
A fülét kitisztítottam, most egy darabig minden nap takarítom, ha teljesen jó lesz, akkor elég lesz hetente, 2 hetente. Remélem nem lesz megint baj. Ám ugyan az a füle megint... : /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések