Mazeppa

Pénteken énekórán szokás szerint nagyon aktív voltam. Nem vagyok egy jelentkezős, odafigyelős tipús, főleg nem médián, és éneken. Médián is filmet néztünk, és az maradt meg, hogy a pasi agilityről dumált.
No de most!
Nem vagyok egy klasszikus zene fan. Inkább rock, és pop...
No de most...
Tudni illik, régóta keresek dd zenét.
Pénteken megtaláltam a zenénket. Liszt Mazeppájában. Ahogy ott ültem elkezdett egy kűr kirajzolódni bennem.
Itthon rá is kerestem, meghallgattam. Azóta is az megy. Próbálok jó részt kiválasztani. De nem megy. Elejétől akarom... Talán meg van. Az első 2 perc. Csak ki kéne tölteni. Ha pörög Ingrid menne neki... Trükköket még kéne hozzá párat, hogy színes legyen.

Ma új "edzéstervet" vezettem be. Pár perc dd gyakorlás, pár perc frisbee, plusz egy kis handling gyakorlás. engedelmeseztünk is egy kicsit. Muszáj ezt bevezetni, ha kitűnő akarok lenni, illetve ha az nem is leszek, legalább a maxot kihozzam magamból.  Nagyon ügyi volt a csaj, figyelt, pörgött. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések